“İşin iyisi altı ayda olur” diye bir söz vardır. Sanırım herkes duymuştur bu sözü. Bazen öyle karmaşık işler varki, üç tane altı ay geçse olmuyor nedense.
Nedir karmaşık olan bu işler ? Alın size bir örnek vereyim. 31.01.2008 Tarihinde, Edirne Tüketici Sorunları İl Hakem Heyeti Başkanlığı’na bir dilekçe yazmışım. Demişimki, Türktelekom bizden her ay haksız yere aylık sabit ücret alıyor. Bu güne kadar kesilenlerin iadesini ve bundan sonra da kesilmemesini istemişim. Olayın özü bu.
Edirne Tüketici Sorunları İl Hakem Heyeti Başkanlığı ne yapmış ? En geç ÜÇ AY içersinde çalışmasını bitirip, bana yanıt vermesi gerekirken; onlar 20 AY, 6 GÜN sonra sonucu bana bildirmişlerdir. Olumsuzluğuna mı yanarsın, ciddiye alınmadığına mı yanarsın… Yapılan işlem, görevi ihmale mi girer, işi savsamaya mı girer, yoksa her ikisinede mi girer… Göya, tüketiciyi koruma amaçlı çıkartılan bu yasanın işleyişine bakın ve kararınızı verin. Üstelik, son günlerde hatırlayıp da dilekçemin peşine düşmesem, belki tenezzül edip sonucu da bildirmeyeceklerdi.
Mağdur olduğum için, şikayetçiyim ve üst birimlerce haklarında işlem yapılamını istiyorum. Hiç değilse bundan sonra başkaları mağdur olmasın.
Kamuoyuna ile tüm mağdurlara ve ilgili makamlara saygı ile duyurulur…
12.1012009
Mağdur Vatandaş
Hüseyin TAŞ